Toruń 19.07.2021 (92 of 92)

II edycja projektu Polskie Marki Turystyczne

19 Lipiec 2021
Podczas dzisiejszej konferencji prasowej w Toruniu wiceministrowie Iwona Michałek i Andrzej Gut-Mostowy ogłosili II edycję projektu „Polskie Marki Turystyczne”.

W konferencji, podczas której podsumowano I edycję konkursu, udział wzięli również prezydent Miasta Torunia Michał Zaleski oraz prezes Polskiej Organizacji Technicznej Rafał Szlachta. Po konferencji ministrowie zwiedzali Muzeum Toruńskiego Piernika oraz miasto Toruń.

Celem projektu „Polskie Marki Turystyczne” jest stymulowanie współpracy w zakresie rozwoju turystyki na poziomie lokalnym, czego efektem byłoby ukonstytuowanie tzw. regionów turystycznych – jednostek kompleksowo zarządzających rozwojem i promocją turystyki na wyznaczonym obszarze. To przykład rozwiązania, który wpisuje się również w zasady zrównoważonego rozwoju turystyki.

Po południu na zamku w Golubiu-Dobrzyniu odbyło się spotkanie wiceministrów z samorządowcami, przedsiębiorcami i przedstawicielami lokalnych organizacji turystycznych. Rozmowy dotyczyły między innymi turystyki w czasie pandemii Covid-19.

Konferencja prasowa „Polskie Marki Turystyczne”
Zwiedzanie Toruńskiej Starówki
Zwiedzanie Muzeum Toruńskiego Piernika

Spotkanie z przedstawicielami woj. kujawsko-pomorskiego

Zwiedzanie zamku w Golubiu-Dobrzyniu